Work it baby!=)

sitter i butiken kl är runt 22.00..., alla modeller, stylister och fotograf har gått hem för kvällen.., det ser ut som att det har varit ett mindre världskrig här=), men det gör absolut ingenting!!, FAAN vad nöjd jag är med kvällen!
STORT TACK till alla som var med!
Alltså jag finner faktiskt inte ord för hur glad jag är för allas insats till denna lite snabbt ihopdragna photoshoot!

här kommer ett axplock av alla bilder som togs..., Sanna kommer göra ett mycket större inlägg med alla outfits!,
men håll tillgodo med detta så länge!

Fan va kul vi hade!!








Från vänster: Jessica, Christian, Jonna, Niclas, Kajsa. I spegeln: Sanna
smink: Stina Berglund
hår: Maria Idén
bakom kameran: Sanna Klefbom

Bilden ovanför denna är ett exempel på vad ni har att vänta av det stora inlägget! Så jävla bra!

Nu ska jag städa sen gå hem och äta och sova, i morgon är en ny dag i källarn!! I LIKE MY WORK!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Fan va nice! Ser fram emot att se dom andra bilderna!!

Sjukt bra insats alla!

2010-03-05 @ 00:48:50
Postat av: ..:Sarah:..

Oh Yeah !

2010-03-05 @ 07:50:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: sanna

RIKTIGT grym kväll!

2010-03-05 @ 09:26:16
URL: http://sannaklefbom.blogg.se/
Postat av: madde

faaaaan va grymma ni e!!!

2010-03-05 @ 10:42:20
Postat av: Niclas

är såå nyfiken på nästkommande inlägg nu..., sitter och uppdaterar hela tiden=)



gick igenom alla bilderna idag efter jobbet och jag kan inte säga annat än OJOJOJ!=)

2010-03-05 @ 22:57:09
URL: http://sizeeightblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ookeej ! tyckte väl de va nått bekant med de hela.. men då vet jag. bra.

2010-07-22 @ 00:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0