Solen skiner och det finns inga gränser...

det finns inga gränser för hur mycket jag/vi som jobbar med Size8 brinner för hela den här grejen!
Jag känner att vi sakta men säkert håller på att bygga upp nånting riktigt, riktigt bra!!

Gruppen människor som på nåt sätt har nånting med Size8 att göra växer hela tiden, och då växer jag också!
Det ger SÅ mycket när någon säger: "Tack för att jag får vara med på resan och att jag har fått lära känna er!"
Våran vision är att vi ska fortsätta växa, nå så jävulskt!=), därav dagens rubrik också...det finns inga gränser för Size8 !

Ingen kommer ihåg en fegis!=)


Min plan var från början att jag skulle dela med mig av min morgon, där det mesta som kunde gå fel gick fel..., men det är glömt nu=) mûsli på golvet, yoghurt på väggen, spräckt läpp...värdsliga saker!

Solen skiner och vi med den!!

Nu droppade det in 2 kartonger med Cheap Monday! Svarta lappade jeans, Den efterlängtade dressen från Ann-Sofie Back med massa massa hål!=)
även t-shirts med massa hål!


 

Kommentarer
Postat av: Shaggy aka Mr LovaLova

Vill inte va petig grabben men det känns som namnet på boutiquen har vissa begränsningar! Size8 är väl alltid en åtta å då går inte att växa hur som helst om man vill behålla denna åtta! Tål att tänkas på din gamla rastafari! å jag hoppas innerligt att denna insikt inte raserar dina planerna för world wide domination by Size8!!!



Fortsätter ni att skämma bort hudikborna med schysta kläder så kommer hudik bli ett modemecka i klass med new york, london eller rinkeby!



2010-03-08 @ 15:52:28
Postat av: Stina

Tröjan ska bli min !!!



Å lite komiskt att modellen på mittenbilden är en kund till mig : ) det går bra för henne !!!

2010-03-08 @ 19:01:54
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag gillade den där med hål på=)

2010-03-10 @ 22:51:34
URL: http://cravingforfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0