Nu är det officiellt!!

För 2 helger sedan åkte jag och Mats som ni vet, ner till sthlm för att göra höst/vinter inköp hos resten av våra varumärken, Cheap Monday hade redan avklarats 2 helger innan. Väl nere i sthlm mötte vi upp Jocke.
Resan skulle komma att skrivas in i Size8:s historia...här kommer det!

Mats drar sig tillbaka med flaggan i topp och Jocke Arborén kliver in som delägare i Size8 AB!
När väl papprena skulle skrivas så bubblade känslorna, både sorg och glädje.
Tiden har inte funnits för Mats på slutet, han har ju ett till jobb + familj, viljan finns men tiden sviker, ingen bra mix för en 110% kille som Masse..., så han kliver av skeppet som han och jag sjösatte för drygt 7 månader sedan. Men han kommer alltid vara vid våran sida i Size8 FAMILJEN men med en mer "fri" roll än tidigare.
Mats är den jag har lärt mig det mesta inom butiksyrket sedan tiden tillsammans på en annan klädbutik här i stan, tack Mats! det var även under den tiden jag fick känna på butikschefs jobbet för första gången, det är 7 år sedan nu. Hans erfarenhet och idéer är overderliga för oss!
Du är en fantastisk människa och vän Mats!
Ett event till din ära kommer äga rum under mars månad, räkna med det!




Välkommen Jocke!

När Mats kom hem till mig en söndagkväll för en tid sedan och förklarade läget så gjorde jag mig själv inställd på att segla Size8 skutan själv med hjälp av mina anställda..., den känslan varade i 1 dag, sen kom det ett sms där det stod: Min största önskan är att få bli delägare i Size8, och göra historia med dig! avsändare: Jocke
Jag blev så jävla glad när jag läste sms:et!, så jag skrev: Den önskan uppfyller jag alla dagar i veckan kompis!

Jocke är för både mig och Mats det mest självklara valet då det gäller ersättare. 
Förutom att han brinner för kläder och vad allt Size8 står för, så går han just nu en utbildning till butikschef i Stockholm. Han kommer vara taggad till tänderna när det är dags! Det kan inte bli bättre än så! Han har redan gästjobbat en heldel i butiken och förhoppningsvis kommer han få chansen att jobba lite mer innan utbildningen är klar! 

Så räkna med att få se mer av Jocke!

Fan va bra det här kommer bli! 


Kommentarer
Postat av: masse

Jaha då blir det tårar här hemma ikväll igen då.. Du ska ha en stor eloge för att du är den du är Ekström, kommer alltid älska dej! Du och Jocke kommer att få stan att gunga, ni är ju grymma båda! Nästa vecka kommer snickar glädjen igen då kanske.

2010-03-03 @ 22:02:14
Postat av: Jocke

Fina ord Niclas!

Måste tacka Mats och Niclas för att ni släpper in mej i familjen!

Nu rockar vi sönder källaren!!

2010-03-03 @ 22:11:29
Postat av: ..:Sarah:..

Wiieee :D

2010-03-04 @ 16:53:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: kicki

bästa masse o bäste nike´,ni skulle kunna få mig att flytta hem...nästan =) pussss

2010-03-06 @ 18:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0