Ann-Sofie Back för Cheap Monday





Alltså kolla in. HUR snyggt? En massa trash, med sönderklippta linnen, håliga jeans, repor och revor. Personligen tycker jag att det är riktigt riktigt snyggt. Det här kom in igår, och det är delar ur designern Ann-Sofie Backs kollektion för Cheap Monday Spring/Summer 10! Överdelarna på bilderna 4, 5, 6 är inte ur hennes kollektion, men är alldeles färska och kom in idag!
Agnes var ännu en gång himla snäll och ställde upp som modell!

http://annsofieback.com

Kommentarer
Postat av: Stina

GRYMMA JU !!!

Men jag väntar nog in tröjan ; )

Vet du ungefär vad den kommer att ligga på i pris ?



Tobbe blev jäkligt sugen på brallorna du har på dig !

2010-02-17 @ 22:35:43
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: masse

Aaahhhhhhhh du hade nog rätt ändå chefen när du tog in det här.. Jag ger mej, måste ju ha lite prylar snart känner jag. Vår = Yeah!

2010-02-18 @ 11:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0