sova över...?

klockan ringde 04.50...sjukt, skriev ett sms till sarah, "god morgon, kan inte förstå att jag klev upp den här tiden när jag jobbade på traktor fabriken..."
1 min senare...sms igen..."jag kan inte förstå att jag har jobbat på en traktorfabrik" hehe

det är lite oroväckande att Janne som ska skjutsa oss till tåget ringer och meddelar att mats inte svarar..., telefonen/erna är inte ens på..., vi får se om janne lyckas få liv i lurven, han skulle åka och banka på dörren=)...annars får jag åka själv på det stora stygga tåget...

fortsättning följer...

peace


Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

traktorfabrik låter spännande ;)

2010-02-19 @ 06:35:50
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

...vakande han?



Nu är det min tur att sussa love !

ha det bäst i stora staden så ses vi snart.



PUSS

2010-02-19 @ 07:47:37
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0