monday, monday

The Mamas & The Papas – Monday, Monday
Its a beautiful monday to buy a pair of Cheap Monday!=)

vet inte om jag fick till rubriken, men tyckte att låttiteln speglar lite hur det kan kännas ibland...=)

läget i källarn är mycket bra tycker jag!, Kattis är tillbaka från hufvudstaden, bilder kommer på hennes bravader där nere..., men vet att det finns bildbevis när det poseras på fest med Idol 2an Calle K!, jag förstår att han ville hänga med en del ur Size8 crew, vem vill inte det liksom?=)
Praktikant Jesper har lyckats peta ur sina stora snorkråkor som har plågat honom den senaste veckan=), skönt att han är på plats igen!

Bloggchefen Sanna har varit på utbildning hela helgen, det är anledningen till att det har stått stilla på uppdateringsfronten några dagar...

På fredag kväll åkte jag till ljusne och spelade innebandymatch med mitt lag Håsta IBK (som även Size8 stolt sponsrar) det blev vinst med 12-4 mot Wallvik, tack för en grymt kul match grabbar och skönt häng på Pizzeria Godola i ljusne efteråt!

I butiken har jag och Jocke haft fina dagar, med mycket skratt både fredag och lördag! tack för det Jocke!

Jag fick mail om att den nya kollektionen från Ann-Sofie Back som är ny designer för Cheap Mondays överdelar, är på G in..., så vi hoppas att den ramlar in i dagarna!, mer trasigt, stora hål och slitet!
Ann-Sofie B är förövrigt ett STORT namn i modesvängen, "hon kan det där med design hon, om man säger..."

Idag slutar jag lite tidigare, jag ska ner till gävle och fira alla hjärtansdag en dag senare! så Kattis och Jesper chefar på eftermiddagen!

vi har flyttat



vi flyttade linnestången idag det blev sketasnyggt!=)

/Niclas


Kommentarer
Postat av: Stina

WOHOOOOO !

Får jag säga PAX för en trasig A-S Back tröja isf ?

Sarah får sköta det där, håll henne uppdaterad om när dom kommer : )



GRYM blogg, å det där med att du gästar är ju alldeles briljant !



See ya *

2010-02-17 @ 09:03:34
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0