Nicke och Mats headin for hufvudstaden...



I morgon kl 05.58 bordar jag och Masse tåget ner till sthlm!
Det är dags att göra inköp för höst/vinter på resten av våra varumärken. Dr Denim, Motel, Vans, Sneaky Steve, Converse, m.fl, sen har vi även bokat in möten med några nya intressanta märken bl.a KUYICHI och VOX
Vi möter upp Jocke på stationen, sen drar vi till första mötet som är med Vox om jag inte minns fel...
Är riktigt taggad på att se vad alla har att erbjuda i sina AW10 kollektioner!

Kattis och Jesper kommer kriga på i källarn i morgon och på lördag, så spring förbi butiken och säg hej!, prova lite jeans, tröjor eller nåt annat smarrigt (ja, vi på size8 gillar kläder så mycket så att vi äter dom också), om ni inte vill äta dom så går det alldeles utmärkt att köpa, och bära dom på kroppen också!=)

Nu har jag precis kommit hem från en insamlingskonsert till förmån för cancerforskning, bra initiativ tycker jag av arrangörerna som va 2 st tjejer från gymnasiet som gjorde konserten som sitt projektarbete.
Alla intäkter gick oavkortat till forskningen!

nä nu ska jag packa lite, mysa lite med mina katter och sen försöka sova, vi ska ju åka overkligt tidigt i morgonbitti, men billiga tågbiljetter blev det iaf!

hoppas ni får en bra helg!
ps. jag lovar att knäppa mycket kort på mässan så ni får smakprov på vad som kommer i höst/vinter!

Fred/ Niclas


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Goodiebags baby .. goodiebags ;)

2010-02-19 @ 07:48:44
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0