maG here agäin

Var ner i källaren aka Size8 idag och fotade lite freesha plagg som kommit in så nu har ni perfekt julklapparna till era friends/päron/anonyma älskare & ja alla ni köper julklappar till så skynda er ner och spendera era sista ören på den bästa julklappen någonsin.
anyway, slut pratat om julklappar och här kommer bilder, det står inte vad det är för märke på alla plagg för jag kommer ej ihåg dä så det får Nillz the brillz gå in och fixa sään!
måste även tacka de otroligt snygga modellerna som släppte allt de höll på mä för att stå framför kameran, tack!
ciao / maG

Jeans: Dr Denim
Skjortor: Dr Denim

Jeans: Dr Denim
Tröjor: Dr Denim

Jeans: Dr Denim
Klänning: Dr Denim
Skjortklänning:Dr Denim


Tröjor: Humör
Jeans: Humör
Mössa: Appertiff
Skor: Sneaky Steve

Tröja: Dr Denim
Jeans: Dr Denim

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hellooo !!

jag klurar lite på the furies ja. love it. men hittar de ingenstans. blogga in lite nyheter å webbshop :)



Puss & Kram

2011-01-17 @ 17:00:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: linus

oh vad jag missade. jag ser att ni har massa fina kläder där.

2011-02-20 @ 01:13:54
URL: http://www.handlakladeronline.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0