TÄVLING



Klicka på miniatyrbilden för att förstora.
Size 8:s första tävling!
Vad är en sommar utan solglasögon? Det är frågan. Sommaren börjar ju närma sig mer och mer så vi på Size 8 tycker absolut att ni ska få chansen att vinna ett par riktigt fräscha brillor från Cheap Monday!

Tävlingen kommer att starta här på bloggen, och i butiken. Nedan får ni de instruktioner ni behöver för att delta. Om ni vill lämna erat bidrag i butiken, så är det bara att skynda dit. Där finner ni en låda med instruktioner!
Det är inga problem om du bor utanför Hudiksvall, alla är välkommen att delta! Vi skickar solglasögonen till dig.

Tävlingen avslutas Fredag den sista april, 30/4. Vinnaren kommer att presenteras senast på Måndag 3/5, så håll utkik på bloggen under helgen!


För att delta:
  • Numret på de solglasögonen du vill ha.
  • Din e-mail! Glöm inte det, så vi kan kontakta dig om du vinner! (Mailen kommer endast synas för oss).
  • Ditt namn.
  • En grym motivering varför just DU behöver ett par riktigt coola brillor att glida omkring i, i sommar!
  • Om du har en blogg, så länka till denna tävling på din egen blogg!

LYCKA TILL! /Vi på Size 8

Kommentarer
Postat av: Cammar

Nr: 5



haha, vet riktigt inte vad jag ska säga.. har faktiskt inga bruna, så skulle gärna tacka ja till ett par :)

2010-04-22 @ 22:39:46
Postat av: maja.

Hejsan!

väldigt grym blogg.



Jag skulle vilja vara med och tävla om solglasögonen nr 7.



Jag har letat och letat efter passande solglasögon i många många år. All jag testar är alldeles för stora, men ett par runda skulle passa bra ändå, för det skulle nog inte se konstigt ut till mitt ansikte. Jag ser många snygga solglasögon i alla affärer som jag vill ha, men inget passar. Det här är nog solglasögonen som kommer att passa. Jag känner det i mitt hjärta. haha nej jag skojade, men jag tror att de skulle sitta bra. Dessutom är dom väldigt väldigt snygga, och för än gångs skull i sommar kan jag väl få ha ett par som passar mig bra!



Det här blev en lång text, men hoppas det går bra ändå.

Tack och hej

2010-04-22 @ 23:09:33
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Marcus

Nr:1



Jag skulle behöva ett par frääna brillor som jag kan glida runt med i sommar eftersom jag inte har ett par just nu!

2010-04-22 @ 23:13:24
Postat av: Victoria

Min framtid ser sjukt ljus ut! behöver därför ett par solbrillor för att inte bli bländad, hehe.



plus att nummer 4 skulle passa fint i min samling! :)

2010-04-22 @ 23:14:19
Postat av: The-dude!

Nummer fem skulle jag villa ta hem!

För med dom vet jag att jag får alla tjejer sen!

Jag måste ha bra glajjor så jag kan glida runt och steka!

Sjukt vad jag med ord kan leka!



Size 8 vill att jag ska motivera mitt svar

Men alla att jag kan hålla på i flera dar! ;)



Nr 5 tack!

2010-04-22 @ 23:57:01
Postat av: Kajsa

Om jag vinner vill jag ha nr.1.

jag är jätte dålig på motiveringar men okej;

Jag skulle vilja ha numer ett,

För med de skulle jag rocka fett,

Jag vet att jag blir snygg i vår,

Om jag dessa brillor får!



TACK :D

2010-04-23 @ 07:43:03
URL: http://kajsapedersen.devote.se
Postat av: Ewe

Kul, jag är med! Är i behov av ett par nya solbrillor så det skulle vara perfekt! :) Om jag vinner vill jag ha nr 4.

2010-04-23 @ 08:31:40
Postat av: Linda

Åhåååå, jag vill ha nr.6. I dec 2oo8 var jag och karln min i thailand och jag hittade ett par assnygga solbrillor, meeeeen... jag har tappat bort dom under nån av de senaste dagarna! Så, jag behöver nya.



Här är länken till tävlingsinlägget.



http://lindaassheshouldbe.blogg.se/2010/april/jag-tavlar.html#comment

2010-04-23 @ 08:32:16
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: babby

Jag ska vinna för att jag helt enkelt inte hittar solglasögonen jag vill ha & trivs i! Letade efter sådana solglasögon varje dag på min semester i USA men hittade INGA! Ser att många har sånna på bloggar och på stan och blir lika avundsjuk varje gång...

Ett litet fjäsk-rim också:

Size 8, bloggen är så grym att man inte tror den är sann,

Jag skulle bli världens lyckligaste om jag vann!



Nummer 7 tack söta du!

2010-04-23 @ 08:34:19
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: fläny bänäny

Nr.1 vill jag fruktansvärt gärna vinna! Helt grymma brillor!

Min motivering; På somrarna vill man ju slippa sminka sig så ofta som möjligt så man kan glida runt och bli brun. Samtidigt vill man även vara lite ensam på somrarna med folk man trivs med, som man kan vara helt som man är med. Och då behövs ett par glajjor som man kan gömma sig bakom när någon bekant (som man helst vill slippa) närmar sig, jag köpte ett par brillor för inte så länge sedan, det visade sig att dom var i princip genomskinliga glas, alla kände igen mig, lyckat köp! Nu är jag i starkt beohv av ett par nya, som passar till mig och min longboard, dessa cheapmonday brillor är galet snygga och skulle passa grymt bra till mig i sommar och alla somrar efter det! Och tyvärr bor jag i lilla gävle, där alla har likadana solglasögon, och jag har inte sett någon som har de där brillorna, och vem vill inte vara ensam om något snyggt liksom? Jag skulle bli överlycklig om jag vann, mer perfekta glajjor har jag aldrig någonsin skådat! Jag håller tummarna!



Namn: Fanny

psst.. läser sarahs blogg, och det verkar finnas grymt snygga kläder i din affär, får jag chansen ska jag kika in och titta om jag befinner mig i hudik!

2010-04-23 @ 09:03:13
URL: http://flanny.blogg.se/
Postat av: Hella

Hej, jag vill vinna nr.1 för de ser ut som mina gamla älskade solbrillor. Min motivering är att just dessa gamla solbrillor har hängt med måååånga år och är rispiga, snea och inte alls lika snygga som de en gång var. MEN har haft svårt att hitta några som jag gillar lika mycket så DÄRFÖR hoppas jag att jag vinner nr.1!

Har tyvärr ingen blogg...

Tack för grym tävling!

2010-04-23 @ 09:10:43
Postat av: sofiarosa

åhh vad jag skulle vilja vinna, fin blogg=)

2010-04-23 @ 09:16:47
URL: http://sofiarosa.devote.se
Postat av: MARY

sv: visst kan jag det. varför inte? ok, jag är med. min mejl är [email protected] och jag vill vinna för att jag är bäst hah:) ne men jag vill vinna för jag har seriöst inte råd med sådana själv och det skulle vart toppen att få gå runt med såna underbara uppfinningar i sommar. min pappa har knappt något jobb o så, han ska försörja både mig och sin flickvän (hon har inget heller jobb) så jag får nästan aldrig något. det är faktist sant säger inte bara så för o fjäska, tyvärr. tack på förhand! kram:)

2010-04-23 @ 09:59:37
URL: http://marys.devote.se
Postat av: agnes

nr. 4!



dom är så sjukt snygga och dom skulle verkligen göra min sommar och fullända min sommar outfit!

2010-04-23 @ 10:12:54
URL: http://larssonagnes.blogg.se/
Postat av: elle

Jag skulle gärna vilja ha nr 1. Jag vill ju lätt vara frääänast i sommar, och därför behöver jag ha frääänaste brillorna såklart!



Jag länkar!

2010-04-23 @ 10:14:48
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: Jo

Nr 2!



I sommar när jag ska gå på Getawayfestivalen & rocka längst fram i publiken behöver jag ju nåt som skyddar mina ögon från sol och eventuella svettstänk från publik & scen (även om lite Slash-svett i ögonen faktiskt vore bara cool). Vi ses längst fram!



Jag länkar, såklart.

2010-04-23 @ 10:44:25
URL: http://emjoth.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag vill ha nr 4 om jag vinner. varför? så man kan spana hela sommaren utan att bli påkommen såklart ;)

2010-04-23 @ 13:04:09
Postat av: Alexandresen

sv: det är inget som intresserar mig men annars tack.

2010-04-23 @ 13:05:21
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: zaida

Jag skulle vlja vinna nr:3

Min syster fyller år snart och dom skulle vara perfekt i födelsedagspresnt till henne, hon skulle älska dem !

2010-04-23 @ 13:22:10
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Madina

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha nr 1! Så sjukt snygga!! Jag tycker jag skulle behöva ett par coola brillor att glida runt i på sommarn, och det skulle vara ganska kul att inte ha lika som alla andra har!! Ochså har jag ju praoat hos er! ;) Kram! jag länkar!

2010-04-23 @ 14:02:19
URL: http://madinah.devote.se
Postat av: jenna

Nr: 1



jag vill vinna för att jag verkar ha något fel i tårkanalerna. vill glassa i solen utan att tårarna ska rinna hela sommaren! ;)



2010-04-23 @ 15:30:16
Postat av: Ronja

Om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja ha glasögonen nummer 1 för dom rockar fett.

Dom passar perfekt nu när solen steker och det börjar kännas sommar.

Tänk vad alla skulle bli avendsjuk om man gled runt med dessa brillor i stan ?! :D

Hoppas ni diggar min text.

Kram!

2010-04-23 @ 15:51:16
Postat av: rasmus.

Tja!

Jag skulle VERKLIGEN behöva ett par nya solbrillor till sommarens alla festivaler som väntar! Då jag endast har ett par vanliga svarta wayfarers som känns lite tråkiga för tillfället, så skulle jag vilja ha nummer 4 :D sköldpadds-mönstrade solbrillor är snyggt, snyggt, snyggt!

2010-04-23 @ 15:57:14
Postat av: JL

Om jag vann, så skulle jag vilja ha nummer 1, för dom är så sjukt snygga! :)



Och varför just jag ska vinna? Jo, för att jag verkligen behöver ett par snygga brillor nu till sommarn eftersom att exakt alla mina är trasiga.. hehe :)

Plus att det skulle va sjukt fränt att komma i dom när jag glider på longboarden till Maln! :D hihi



Länkt till inlägg: http://jenniferlarsson.devote.se/blogs/4570118/taevling---size-8.htm#WriteComment

2010-04-23 @ 16:22:28
URL: http://jenniferlarsson.devote.se
Postat av: agnes

så här är läget: När jag var en liten tjej på dagis blev jag ofta retad för mina ögon, ugglan kallades jag eftersom jag har stora ögon. (dessutom mindre huvud på den tiden, dubbeleffekt) Men jag gillar mina big eyes, därför vill jag skydda dom i solen med ett par coola brillor i sommar! Nummer 5 skulle passa mig perfekt. peaaace! (nu sätter jag igång och länkar denna tävling på min blogg)

2010-04-23 @ 16:31:21
URL: http://agnesdagar.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nr.4 är det som gäller!

Ja ni vet ju vad dom säger! "Bakom min solglasögon kan jag va' mig själv!" Tyvärr så sitter ju ni och håller på mina brillor så jag skulle ju uppskatta att få tillbaka dem och mig själv på samma gång! Peace!

2010-04-23 @ 16:33:31
Postat av: malva carlsson

Jag skulle vilja ha nr.1 (eller.4 hehe)

Förra sommaren hade jag köpt ett par supersnygga solbrills,men klumpig som jag var råkade jag kliva på dem(!!!)(kommer inte riktigt ihåg varför jag lagt dem på golvet jag kanske både är klumpig och dum.. men det skiter man väll i) Detta hände såklart när jag var på konfirmationsläger. Så det blev 4 veckor utan solglasögon. INTE KUL!

Förra sommaren var jag också i Göteborg för att vara med i gothiacup. Vad händer?? Jo mina andra solglasögon som jag hade blir stulna(!!!!) det var någon smart person som krossat våran bilruta och tagit min väska och där låg såklart mina solglasögon ! Jag säger bara utur!!! Men nu kanske man kan få lite tur i oturen, för om inte det hade hänt skulle jag inte ha en så här bra motivering :P Det är alltså därför jag borde få brillorna!!

KRAMAR MALVA CARLSSON!!



länk till min blogg:

http://malvacarlsson.blogg.se/2010/april/tavla-om-ett-par-solbrillor.html#comment



[email protected]

2010-04-23 @ 17:20:16
URL: http://malvacarlsson.blogg.se/
Postat av: Diana

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja ha nr 6. Jag älskar de solgasögonen, har letat efter en sådan väldigt länge nu. Och så såg jag dessa snygga som man kunde vinna, precis i den modellen jag har letat efter! Ska resa till egypten och turkiet i sommar nu också så de skulle vara perfekt med ett par SNYGGA brillor som sitter på näsan på en! Hoppas jag har lite tur nu. Kram

2010-04-23 @ 18:35:42
Postat av: Anton

Jag vill ha nummer 6.

Letat efter sånna länge ;>

2010-04-23 @ 18:36:39
Postat av: maja.

Nu har jag länkat :) hoppas att jag vinner.

2010-04-23 @ 18:39:47
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: sejran

nr1.

SJUKT SNYGGA.

har velat ha sånna ett bra tag nu, men har liksom inte blivit av...

så dom till sommarn skulle ju sitta fin fint. :)



2010-04-23 @ 18:53:19
Postat av: Hellen Tewelde

Jag borde vinna för att jag är grym på att snöra skor, bjöd på en grym modevisning och tycker precis som Nicke att somaliska pirater är as coola! hahaha



solglasögonen är exakt vad behöver inför en lång lång semester i Afrika. Jag skulle vara så oerhört försiktig med dom och använda dom irriterande ofta ! haha,



Nr 6 är bara för snygga!

2010-04-23 @ 19:53:44
Postat av: Indian Gaal

Jag skulle vilja vinna nummer 4 så att jag skulle få vara coolast i stan då dom kommer från stans coolaste affär, Size 8!

Bless! / J

2010-04-23 @ 20:00:18
Postat av: Stina

Jo är ju såhär att jag räknar med en grym sommar om nu inte askmolnet har förstört allting! Men känner att nr.6 passar till allt, samma färg som havet, regnet, himlen och vem vet, askan kke är blå? Så nr.6 is the shit!

2010-04-23 @ 20:01:36
Postat av: Jonna

Nummer ett är lätt grymmaste brillorna!



När jag är så grym som jag är så är det självklart att jag behöver ett par supergrymma brillor så jag kan bli ännu grymmare i sommar!



En länk on my blog nu på dirren! :D

2010-04-23 @ 21:11:41
URL: http://j-jonna.blogspot.com/
Postat av: Julia

nr.2



Hade ett par liknande som jag köpte på ''bubbeltian'', en affär där allting kostade 10 kr!

Men nu när jag skulle plocka fram dem så var dem spårlöst försvunna. Så skulle vara häftigt att vinna ett par från cheap monday, så man kan glida runt och vara lite stolt sisådär.

För dem där för 10 spänn var ju inget att skryta om direkt! :)

2010-04-23 @ 21:38:48
Postat av: alva

#4 for the win!



hm, motiveringen lyder trumvirrvlar:

jag har letat efter ett par coola brunaaktiga solglasögon som vore roligt att ha lite då och då i vår/sommar istället för mina riktiga svarta glasögon.

och att solisarna kommer från size8, gör att cool-statusen blir lite högre!



CIAO!

2010-04-23 @ 21:41:16
URL: http://alvapersson.blogg.se/
Postat av: Felix schvelle Lundqvist

Numbah TRE skulle va awesome



Min motivering är att jag är så stekigt snygg i glasögon! Sen hade det varit perfekt att glida runt i dom där med mina stekiga kläder från eran butik så jag blir dubbelt så stekish! Och sen när jag ska plåta ute hade det varit griimt skönt med nå solglasögon!

MIN MOTIVERING

Simma lugnt som sagt!

FRED!

2010-04-23 @ 21:47:38
URL: http://schvelix.blogg.se/
Postat av: alexandra

Okej, min motivering (solbrillor Nr 1);

Jag har länge letat efter ett par ungefär sånna solbrillor men har aldrig hittat några snygga och till ett bra pris. Men dom här, dom var ju riktigt cool. Har också en kompis som fyller år snart som jag vet skulle digga dom där! :)http://alexandrasord.blogg.se/2010/april/tavling-size-8.html#comment

2010-04-23 @ 23:25:29
URL: http://alexandrasord.blogg.se/
Postat av: Sara

Nr 6!



Hur sjukt snygga som helst och jag skulle verkligen vilja ha dem eftersom jag är helt solbrillekär. Har nött ut mina gamla wayfareskopior helt, så skulle vara riktigt grymt med ett par nya fräscha!!!!!:):):)



2010-04-24 @ 00:26:49
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/
Postat av: fia

nr 7

om jag skulle vinna ett par solglasögon då skulle jag använt dom när solen hade titta fram en solig sommardag.tagit av dom mot kvällen när mörkret börjat lägga sig. nästa dag hade jag gjort samma sak. fast om nästa dag vissat sig bli en regning och stormig dag då hade jag nog stoppat ner glasögonen i fodralet där dom hade fått ligga en liten stund. för inte ska jag ljuga.

ganska logiskt va?

2010-04-24 @ 09:07:42
URL: http://fiafiafis.blogg.se/
Postat av: hannas blogg

vilken GRym tävling måste jag först och främst säga. verkligen! om jag nu skulle ha turen med mig och vinna skulle jag helt klart vilja ha nummer 4.



min motivering är kallas klar. vem skulle inte tacka nej till att få vara med i denna underbara tävling? vinna ett par AP-snygga brillor.. anledningen varför jag just NU behöver för det första är det underbart snyggt och kan pigga upp den tråkigaste outfiten till nått helt galet inspirerande och skyddar också ögonen. NU när flytten är igång så gäller det för mig att tänka på vad jag köper och handlar så jag klarar mig och känner mig just nu i ett stort behov efter ett par brillor. så det skulle vara helt underbart att vinna den här tävlingen som säkert fööör så många andra också. så jag säger lycka till allesammans!



mitt namn är hanna hirvasoja, (och jag har länkat till tävlingen i min blogg) kram!

2010-04-24 @ 13:24:36
URL: http://hannahirvasoja.devote.se
Postat av: Lovisa Wahlberg

Nr 6!

Hej!



Jag vill verkligen ha ett par nya solbrillor!

Jag har letat rätt länge nu, den varma solen har ju äntligen kommit tillbaka så det är dags att sätta

på sig brillorna! Men trots allt letande har jag

inte hittat några som passar mig, några som är min stil. Men nu när jag kikiade på den här tävlingen så fick jag se ett par attans snygga solbrillor och tänkte då "WOW". Solbrillor är en viktig sak för mig undersommaren, snyggt och behändigt! Det skulle vara otroligt roligt att få vinna ett par, de skulle bli ett par tur brillor det!

Hoppas vi hörs igen!



Lovisa

2010-04-24 @ 16:37:39
URL: http://lovisawahlberg.devote.se
Postat av: Elvina Tano Berglund

Jag skulle vilja ha solglasögonen nr 2

Jag skulle behöva ett par solglasögon för att jag har inga som jag kan använda,sist jag fick ett par nya var för typ 6 år sen och dom är försmå nu,så jag behöver verkligen ett par nya.



http://evvetano.blogg.se/?tmp=24192900



2010-04-24 @ 19:29:51
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nr1

[email protected]



I höstas glömde jag mina slobrillor i en skoaffär, och när jag gick tillbaks var dom borta. Jag behöver nya och nr1 har jag kollat på.

2010-04-24 @ 20:03:26
URL: http://vackertvirkat.blogg.se/
Postat av: NATALE

jag skulle vilja ha NR: 3 för jag tycker dom är sjukt snygga och skulle verkligen behöva ett par solbrills eftersom jag snart åker turkiet och har ing hunnit köpt ett par än, och har faktiskt kikat på dom där. så de skulle vara nice att vinna ;)

2010-04-24 @ 20:28:27
Postat av: julia

jag skulle jätte gärna ha nummer sex.

dom va såå sjukt fräna!

och dom skulle passa enormt bra tills jag ska till turkiet i sommar.. och till min bikini skulle dt va mmmmm!

dt skulle va enormt sjukt kul och vinna!

2010-04-24 @ 22:13:31
URL: http://juliahallgren.devote.se
Postat av: JENNIE ERIKSSON

JAg vill jätte gärna ha nr. 6!

Tycker den modellen av solglajjer är extremt snygg och dom skulle klä mig bra i sommar ;) haha nej men jag har länge funderat på att köpa mig ett par nya brillor tills sommaren, (för vad är en sommar utan ett par fräscha solglasögon...?)

Hade ett par röda förra sommaren som sorgligt nog är borta men har inte hittat några nya som jag fastnat för, men just nr.6 har jag fastnat för så det skulle sitta fint att vinna dom :D



det var allt för mig, hejsvejs!

min email:

[email protected]



min blogg:

http://jjennieeriksson.blogg.se

2010-04-24 @ 22:18:31
URL: http://jjennieeriksson.blogg.se/
Postat av: maja

nr. 1



motevering? jadu..

jag befinner mig i en uppförsbacke där vägen dessutom delar sig och vännerna går åt andra hållet.

sommarn 2010 ska bli min vändpunkt. då ska jag komma upp för den långa backen. starta ett nytt liv, ändra stil, glömma allt. och hur bra skulle det då inte vara att ha ett par snygga solglasögon till min nya fräcka stil? jo, sjukt bra! :D

2010-04-25 @ 01:16:55
URL: http://majatano.blogg.se/
Postat av: Annie

nr 4.



jag har länge letat efter ett par såna här solglasögon så om jag inte, jag tror de passa mig perfekt och nu när jag äntligen hittar dom har jag köpt mig en mobil och därmed blev jag helt pank. Solglasögonen som jag hade förra året är super fula och jag behöver verkligen nya. Kram!

2010-04-25 @ 11:42:51
Postat av: ottilia

jag ÄR solglasögon. just love it! skulle nog kunna säga att jag inte kan leva utan det. och nr 4 är rena drömmen. skulle sitta som en smäck! om jag vann skulle jag skutta runt ett bra tag här hemma. tack för mig.

2010-04-25 @ 15:12:53
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej!



Blev helt kär i nr 1!



Mina solglasögon som jag hade tappade jag på en fotbollsplan förra helgen. jag hade dom på min panna och just då ja skulle ta på mig dom så hoppade min kompis på mig och glasögonen hamnade underst och gick av. Skulle bli jätte glaad om jag vann dessa snygga!



Tack på förhand!

KRAM

2010-04-25 @ 20:04:40
URL: http://jossbl.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej!



Blev helt kär i nr 1!



Mina solglasögon som jag hade tappade jag på en fotbollsplan förra helgen. jag hade dom på min panna och just då ja skulle ta på mig dom så hoppade min kompis på mig och glasögonen hamnade underst och gick av. Skulle bli jätte glaad om jag vann dessa snygga!



Tack på förhand!

KRAM

2010-04-25 @ 20:05:11
URL: http://jossbl.blogg.se/
Postat av: mag

yo! jag skulle ju förstås nästan vilja ha alla feta brillor ni har men man får bara välja ett par så jag skulle nog ta 1 eftersom mina svarta har gått sönder och jag får smyglåna syrrans brillor nu...

De skulle passa sjukt bra med min CM jeansjacka i sommar med nå sköna avklippta jeanshorts till.

skulle vart nice bara! :)

peace / maG

2010-04-25 @ 22:59:21
URL: http://magicmag.blogg.se/
Postat av: Eva

miss_februari som mail och ett Eva i förnamn... Låter jag som en BALL 23-åring eller (?) Nope. Men ta mig fan på att det är jag! 8)



Just därför, för att kunna glida runt i ett par snygga solglajjor, o vara jäkligt nöjd med mitt retro-namn á la 60-tal (var jäkligt poppis namn bland the babies då) vill ja vinna par nummer FYRA. De va störtsnygga!



Grymt jobbat med en bra blogg btw! //

2010-04-26 @ 12:39:19
Postat av: pauli

Varför just jag skulle vilja vinna denna tävling? Jo, för att jag inte har några brillor, är sudent och har inte råd just nu!



Skulle jag vinna så önskar jag mig 2:an eller 4:an...ni får bestämma.

2010-04-26 @ 21:48:32
Postat av: Susanna

nr 4 som fan!



Har en tendens att låna ut mina solbrillor till folk, vilket resulterar i att dom försvinner. och med de bakfyllorna jag satsar på i sommar, lär jag behöva dessa..(för mig själv..) &, verkligen.

2010-04-28 @ 11:14:41
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: louise

finns solglasögonen att KÖPA någonstans?

2010-04-28 @ 13:46:22
Postat av: Ann-Sofie

Denna sommaren ska jag satsa på att vara ute så mycket som möjligt. Mao inte sitta inne framför datorn och uggla. Nummer 7 skulle sitta fint på min näsa och inte vara för stora som de flesta annars är.

2010-04-28 @ 14:17:14
Postat av: Neche

NR 4!

dessa är ju utan tvekan de snyggaste solbrillorna jag sett!

Jag hade något liknande för något årsedan som jag använde dag ut och dag in, tills den dagen de gick sönder och efter det har jag inte hittat nått liknande, så både sommaren 09 och sommaren 2010 lär jag gå runt och kisa med ögonen.....

jag tror dessa skulle sitta sjukt bra på mig och matcha min outfit bra och därför tycker jag att jag ska vinna tävlingen!

KRAMAR OCH SÅNT

2010-04-28 @ 14:21:01
Postat av: Sofia

NR. 4 !



Jag har letat över hela stan för ett par fina brillor som är i min smak, jag tror jag har hittat dom nu. Om jag vann skulle jag glida runt som en mycket lycklig tjej i sommar och jag skulle aldrig, aldrig ta av mig dom! Jag har dessutom ganska otur i tävlingar och har aldrig vunnit, ni skulle göra min sommar och jag skulle bli sååå glaad!!! Det måste väl vara värt något =)

2010-04-28 @ 16:36:55
Postat av: admin

Nr 7.

Detta är de ULTIMATA glasögonen för sommaren men har inte hittat några som är så fina som dessa.

2010-04-28 @ 21:16:56
URL: http://carliz.blogg.se/
Postat av: Jonna

7

Jag anser att dessa är perfekta, de har liksom uppnått solglasögonidealet, tänk att få ett par sådana hem i brevlådan, skulle det inte göra varje människa gladare, skulle jag inte förtjäna det idag efter två nationella prov samt debatt och försvarstal?

2010-04-29 @ 04:49:46
URL: http://www.rationalisten.wordpress.com
Postat av: Emma

Åhhh, vem säger nej till ett par snygga solglasögon!?

inte jag iaf, dom är sååå snygga!

till sommaren, maln, bruna ben...

nr6 är sååå himla härliga!

hoppas dom blir mina, en varm sommar dag.

jag med dom där brillor den dagen längtar jag till!

2010-04-29 @ 15:05:37
URL: http://emmafock.blogg.se/
Postat av: Malin

nr.1

Dom var så snygga och jag hade tänkt att köpa några iår.Mina gamla har gått sönder!

perfekt färg!



[email protected]

2010-04-29 @ 16:47:49
URL: http://malinflummigastesupergirl.blogg.se/
Postat av: malva carlsson

jag måste bara säga en gång till hur mycket jag vill vinna !! HEHE

2010-04-30 @ 15:39:44
URL: http://malvacarlsson.blogg.se/
Postat av: EMIL G

NR2 :) jag behöver ett par snygga solglasögon för de jag har nu e ärvda av min kusin och de e typ 100 år gammla så jag skulle jätte gärna vilja vinna :) + skulle använda dem när de inte änns var sol :) PÖSSS

2010-04-30 @ 16:28:39
URL: http://sejfresh.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Ville bara önska en glad Valborg eller vad man säger :)

kram

2010-04-30 @ 16:28:42
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Ali

NR 1 skulle vara skit kul om man vann :D vet inte riktigt vad jag sska skriva men jag skulle typ använda de hela tiden

2010-04-30 @ 16:44:13
Postat av: jonas

nr 1 heeeeeeeeeeeeeelt snygga :) sommarens freshaste brillor villlllllllllllllllllllll ha dom tvär mkt

2010-04-30 @ 16:50:12
Postat av: Julia :)

nr 1. jag har sökt efter ett par skit fina brillor men tyvär hittar jag ingen affär med liknande så skulle jättegärna vilja vinna :)

2010-04-30 @ 21:48:40
Postat av: Julia J.

Jariba amigos!



Solglasögonen med siffran nummero 6

hade suttit fint över min näsa.



Soliga hälsningar ifrån Vänersborg!

2010-04-30 @ 23:39:34
Postat av: astbrik

jag skulle vilja ha nr 1 för att förr vecka gick min glasögon sönder och nu behöver jag nya skulle vara kul att vinna

2011-03-26 @ 00:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0