lördag lördag!=)

Helloo, dags att smyga in med ett inlägg från chefen igen...=)
sitter just nu och njuter av min mästerliga frukost, som jag förövrigt måste ha, annars blir jag en gnällgubbe...

Jag är JÄVLIGT laddad inför dagen!, källarn är nu välfylld med nyheter!

hehe, jag minns för några veckor sen, när dom första kartongerna med vår-nyheter kom. Vi blev så glada, ställde ett bord direkt i ingången, jag skrev en STOOR skylt " NEWS VÅR-2010", det va väl 3 olika linnen en tröja, (inte så jätte mycket med andra ord)..., en kund kom in och skulle titta på "det nya"..., jag visade stolt upp det som hade kommit den dagen, men tyvär blev inte just den kunden lika glad som jag va..=), hehe, MEN, det är lite som julafton när det har varit "tomt" i butiken ett tag, och när det kommer nya varor, jag blir som ett litet barn, och då är jag långt ifrån värst av oss som jobbar..=))
alla river och sliter i lådorna, -"den här måste jag ha!" är en fras som går varm då...haha

men det har väl kommit ca 40 kartonger sen dess, och vart man än kollar i butiken är det nya stuff, det är hur kul som helst!


 Nu ska jag kila ner och rocka hårt!, känner på mig att det kommer bli riktigt kul idag!, när jag har rockat klart ska jag iväg och spela sista innebandymatchen för i år..., Gluggen från Söderhamn ska få det kämpigt!

FREEEED/ Niclas




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

...vink vink älskliiing!

2010-02-27 @ 13:23:03
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Jag vill se omhägningen ! Blev de nån?

2010-03-02 @ 11:56:13
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0