maG here!

yo, maG här!
fick opportunity att köra ett gästbloggs inlägg av Niclas idag eftersom jag fotade HUMÖR kläderna och det kan man ju inte precis tacka nej till!
alltså, idag var jag ner på Size8 och fotade Willz & Nillz när de testade de nya märket som just kommit in, HUMÖR direkt från Denmark.
Så nu är det ett måste att dra ner till size8 och spendera era sista cashis på de nya plaggen!
Riktigt tunga grejer måste jag säga, så fort jag får pengar kommer jag gå nog därifrån som en nöjd Size8 kund och ägare till ännu ett HUMÖR plagg.
aja nu ska jag sluta prata och visa er bilder!
bilder med glädje folks, det som gäller nu!
Over n Out / maG


Kommentarer
Postat av: Stina

SNYGGASTE boysen i staaan!!!

Grymmaste kläderna och skarpaste fotografen!

Kan det bli annat än succé?!

NÄE!

Tror inte de va...??!!!!

2010-09-01 @ 22:36:14
URL: http://seyla.blogg.se/
Postat av: sanna

hahahahaha, UNDERBART.

2010-09-01 @ 23:05:11
URL: http://sannaklefbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0