YEAH YEAH

känner att det är läge att be om ursäkt för att jag har legat på latsidan ang uppdatering..., Jocke kom hem i onsdags, och vi har mycket på den administrativa delen...

Staff status update:

Kattis är och diskar på annan ort, om hon inte är i skidspåret med sydamerikaner eller får snilleblixtar i klass med- "mamman i julsången "jag såg mamma kyssa tomten" är ju inte otrogen, det är ju pappan som ÄR tomten!

Praktikant Jesper är och bryter benen i Åre.

Sanna är i Vemdalen och knäpper kort på liftsystemet, åter i tjänst på måndag.

Ikväll Jocke och jag är bjudna hem till Size8 grundaren Mats ikväll på dundermiddag! mumma!

Sen har jocke och jag ett gäng frågor som vi ska svara på också, vi ska vara med i ett reportage som "månadens dudes" på tattoosidan gaddad.se , det ska bli skoj!, när Sanna är tillbaka blir det photoshoot på vårat kött=)

tävlingen som jag har utlovat får ligga på is ett tag, då vi har häcken full just nu, ombyggnad och webshop är prio!
men jag LOVAR att det kommer!

Simma lugnt så länge! FRED/ N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0