Size8 in the press!

Hello allihopa!

Gårdagen var alldeles fantastisk måste jag säga=), både jocke och jag tänker, sätter idéer i verket, tänker lite mer, fy faan vad trött man blir av att hela tiden jobba med hjärnan, haha, låter som att jag inte använt hjärnan på flera år. Men det är mycket nu, stora planer, och vi ska ro det hela i land!


utbyggnaden av butiken är bokat, bestämt, och utmätt, vi har koll på hur vi vill ha det, och det kommer bli svinbra! på måndag sätter vi igång!

webshopen jobbar vi också med hela tiden, det inventeras, knäpps kort, fixar och trixar, disignen är snart klar, jocke va en sväng till Anton i går och jobbade med den.., Du är en klippa Anton!

I går dök den lokala tidningen här i Hudiksvall förbi och gjorde ett reportage om arbetslöshet, typ: "var 5e ung arbetslös men för grabbarna på size8 går det bra!" King.

kolla in artiklen HÄR

Dagen/kvällen avslutades för våran del med småstadsliv 3 på bion för andra gången!

Tyvär så är jag fortfarande grön på det här med att blogga, så högerklicka på länken, öppna i nytt, om ni vill njuta lite av småstadsliv!
Sarah fixar ;)




Nu ska jag kila ner till källarn och rocka hårt!

FREEEED!/ Niclas


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

http://www.bloggtoppen.se/blogg/68239/



TA DAA :D

2010-03-19 @ 15:57:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ett blogg tips=) svart bakgrund är lite jobbigt, vit/ljus bakgrund är mycket stilrenare och skönare att titta på=)



hur går det med webshopen då? spännande!

2010-03-19 @ 18:27:43
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: Jocke

Sarah: fan va du kan!



Jessica: Tack för tipset. webshopen är jävligt på gång. Vi har skickat in vårat design förslag. Nu väntar vi bara på att dom ska koda sidan och lägga upp den. Sen blir det en massa fotande och lägga upp produkterna. Sen är vi med :)

2010-03-19 @ 20:39:53
Postat av: desiree !

Härlig blogg!

Kika hemskt gärna in hos mig <3

2010-03-19 @ 21:29:42
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0