den där tejpen måste du klippa av..., varför?

HELLOOO!

Praktikant Jesper fick i uppdrag att montera upp en spotlight i taket idag. Det gick bra..., men när han sen skulle tejpa fast kabeln med våran supertejp som inte går att bita av, sa jag till honom att : den där tejpen måste du klippa av.
det tror jag inte säger han, och sen börjar bitandet, ett frenetiskt bitande och frustande...=), då säger jag till Kattis: kolla på Jesper, han kan inte bita av tejpen, varpå hon säger: Mäh, kan du inte bita av den?, det kan jag!(det kunde hon inte). Jag säger en gång till att man måste klippa av den..., dom lyssnar inte...=) det hela slutar iaf med ömma tänder och en praktikant som klipper tejpen och får fast kabeln i väggen..=)

Jag var ju ett klantarsel, och tappade bort min kamera när vi var nere på fashionweek, annars hade ni fått en bild på tänderna och tejpen!

Nu håller jag på att snickra ihop en riktig photoshoot med smink och hårfix..., Stina B fixar smink och Mary fixar hår och Sanna skjuter skarpt med kameran!

Vi kör på torsdag runt 17.00! mer info kommer..., men kom gärna förbi och häng! vem vet..., jesper kanske får lite läppstift, klänning och pumps, kan vara värt att se!=)

I morgon har jag blivit tillfrågad att prata om hur det är att starta eget företag uppe på gymnasiet, det är min gamla linje Handels som ska bli drabbade=), det kommer nog blir kul!

Jag vet att lärarna brukar berätta en historia inför resan som alla 3or på Handels gör till Italien om en gammal elev som streakade genom bussen innan dom hade kommit till sthlm..., det ska bli intressant och se om dom har hunnit berätta den för årets 3or.., för jag har nåt svagt minne av att det kan vara jag som är huvudpersonen i historien...

Jag stängde källarn 10 min tidigare idag för att gå och se Småstadsliv 3 på bion här i Hudik, fyfaaan va värt det va! Det va länge sen, om det ens har hänt nångång att jag har skrattat så mycket på bio! den får 8 eightballs av 8 möjliga av mig!

overänd aut fred/ Niclas


Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag vill också se dej streaka Nicke!!

2010-03-02 @ 21:09:12
URL: http://sizeeightblogg.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

de där vill jag höra å !!

2010-03-02 @ 21:16:51
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0