A day off...

I dag är det söndag, jag har inte varit i butiken, har tillbringat mååånga timmar där senaste veckan så det känns faktiskt grymt att vara hemma och ladda batterierna idag....MEN
Ist har har jag fått göra saker som man bör göra, men som jag inte riktigt har prioriterat den här veckan.., städa, tvätta, handla vanlig mat på en affär.

trummvirvel..........

I går slog vi besöksrekord på bloggen!!!, JIIHAA! fan va kul att det är så många som börjar hitta hit=)

Fick en riktigt fin nyhet från sthlm och Jocke,: Size8:s webshop har börjat ta form!!, mer info kommer!

I morgon är det måndag och ny vecka i källaren, vi ska rocka så att arga frisören ovanför oss slinter med saxen!=)

Våran fotograf och bloggchef Sanna har välförtjänt sportlov den här veckan så jag kommer sköta uppdateringen...

Jag ska försöka snickra ihop första tävlingen här på bloggen!, vi har ju fått små härliga glimtar av solen dom senaste dagarna så varför inte låta er läsare gå upp i ringen om ett par glödheta solbrillor från Cheap Monday?, den som hänger med får se!

Parkerar snart framför tv:n med massa godsaker, men först ska jag gå ner till tågstationen och möta Sarah ! =)

Ha en fin söndag allihopa! och tack för att ni följer oss på våran resa och dröm!

PEEEEAAACE!=)

dagens bild blir lite nostalgt och visar hur vi erbjuder Kattis en plats på Size8-pråmen!=), var du glad där kattis?=)





Kommentarer
Postat av: Kattis

ÅÅÅÅÅÅÅH! Vad roligt!! :D Jag var jätteglad och nervös, och jag minns att jag var lite rädd för Mats. Haha. Hur man nu kan vara det, världens snällaste man! :)

2010-03-07 @ 18:14:01
URL: http://livkatarinacecilia.blogg.se/
Postat av: masse

Bra där Katten! Är inte farlig ja inte, kul att du är med på skutan. Seiös bild de där, hahaha

2010-03-08 @ 13:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0